Walt Anderson Hunter Henry maandumisel: pall tabas maad ja mängija kaotas kontrolli

USA TODAY Sport

Kuna neljapäevaõhtune mäng oli viigis 23, oli Patriotsil pall Minnesota kuues. See oli kolmas ja värav.

Tihe ots Jahimees Henry ta püüdis palli väravajoonel ja jõudis selleni enne, kui see maad tabas. Ta kaotas pallivaldamise ja lõpetas seejärel püügi mänguväljal.

Tegevuse lähedal olnud ametnik leidis, et tegemist oli maandumisega. Kordusülevaatuse küsimus oli, kas Henry säilitas pärast puudutamist palli. NFL-i kohtunike vanemasepresident Walt Anderson, kes tegeleb kõigi ülevaatus- ja kordusküsimustega, otsustas, et pall tabas maad, kui Henry maandus, muutes selle mittetäielikuks sööduks.

Pärast mängu ütles Patriotsi treener Bill Belichick ajakirjanikele: „Miks te ei lähe koos oma basseinireporteriga nende juurde ja küsi neilt mängu kohta? Kas sa seda ei tee?

Tõepoolest on. Ja tõepoolest nad tegidki.

Anderson selgitas ESPN.com-i ajakirjanikule Mike Reissile punnitamisotsust järgmiselt: “Ta oli kukkumas, pall tabas lõpuks maad ja kaotas siis kontrolli oma kätes olnud palli üle.”

Miks ei välistatud Henry pallivaldamisest enne, kui pall maad tabas?

“Sest kui ta maapinnale läheb, peab ta maaga kokku puutudes palli üle kontrolli hoidma,” ütles Anderson. “Tavaliselt kasutatav termin on “maapinna ellujäämine”. mine maapinnale.”

Nagu Reiss Andersonile märkis, oli Henryl kaks kätt palli peal.

“Noh, kui sa oleksid kahe käega palli üle kontrolli hoidnud, isegi kui pall maapinda tabab, kui sa ei kaota pärast maapinnale jõudmist palli üle kontrolli, oleks see ikkagi saak.”

Otsus tõstatab huvitava küsimuse “selge ja ilmse” standardi rakendamise kohta. Väljakul tehtud otsus oli tabamus touchdowni eest. Kordusülevaateks on siin õige küsimus: kas väljakul tehtud otsus oli selgelt ja ilmselgelt vale?

Sel juhul on “selge ja ilmne” standardil kaks eraldi komponenti. Oli selge ja ilmne, et Henry kaotas touchdownil palli ja saavutas palli tagasi enne lõpptsooni. See annaks New Englandile palli ühetollisel, neljanda ja väravajoonel.

Kuid kas oli selge ja ilmne, et pall tabas maad ja liikus piisavalt, et seda ei saadudki kinni?

Pidage meeles, et tagasipööramine peaks toimuma ainult siis, kui see on selge ja ilmne. Viiskümmend joodikut baaris peaksid nõustuma, nagu sageli kirjeldatakse.

Sel juhul tundub selge ja ilmne, et tegemist ei olnud maandumisega. Kuid ei tundu selge ja ilmne, et see polnud lõks; Henry käsi oli kogu aeg palli all. Seega peaks New Englandil olema pall Minnesota lõpptsoonist väljas, neljas ja värav.

Kuigi Patriots võis valida väljakuvärava ja 26:23 eduseisu, võib Patriots otsustada proovida seda touchdowni saamiseks. Kui protsess oleks vastanud standardile “50 joodikut baaris”, oleks Patriotsil see võimalus pidanud olema.

Leave a Comment